Normaal gezien kunnen jullie ieder jaar genieten van onze fantastische GATE 33 georganiseerd door de leiding van Scouting Hoboken. Vorig jaar heeft corona dan voor de eerste keer roet in het eten gegooid maar dat laten wij geen twee keer gebeuren. Daarom brengen wij dit jaar het feestje naar jullie woonkamer!

Je vraagt je waarschijnlijk af hoe we dat willen doen dan, met onze pretpakketten!
Speciaal ontworpen zodat iedereen ervan kan meegenieten hebben we drie opties: een pakket voor de kinderen en voor de volwassenen een pakket met of zonder alcohol. Van één pakket kunnen er telkens twee personen genieten.

Ieder pakket bevat snacks en wat feestaccessoires. Voor de kindjes is er kinderchampagne en een verrassing. Het alcoholvrije pakket bevat virgin mojito en frisdrank. Bij het laatste pakket krijg je een lekkere fles cava en een paar pintjes. Indien je geen fan bent van bier kan je altijd in de opmerkingen van het bestelformulier laten weten dat je de pintjes liever wilt omruilen voor een flesje witte of rode wijn.

Je kan je pakket afhalen op 1 mei aan onze lokalen (coronaproof natuurlijk!) of laten leveren voor €5 indien je binnen de 10km van de lokalen woont. Bestel je 4 (of meer) pakketten dan komen wij ze met plezier brengen zonder leveringskosten! Je bestelling is definitief wanneer je het juiste bedrag hebt gestort op het rekeningnummer van Scouting Hoboken. Dat nummer is BE30 7785 9797 1511.
Het kinderpakket kost €15, het alcoholvrije pakket €20 en het pakket met alcohol €30.

Je kan de pakketten bestellen tot 25 april, de overige tijd hebben wij nodig om alles in orde te maken.

Bestellen Vragen? klik hier!